Monday, January 21, 2013

Miriam Cani pergenjeshtron thashethemet rreth shtatezanise...

Këngëtarja shqiptare, MiriamCani, ka përgënjeshtruar lajmin e bërë publik në media se ajo dhe Alban Skënderaj, presin një fëmijë. Përmes rrjetit socialFacebook ajo sqaron se:

Burimi:

Te Tjera


“Të dashur miq! Pasi telefoni më ka rënë pa pushim këto tri ditë dhe më kanë ardhur e-maile të shumta në lidhje me informacionin që unë qenkam shtatzëne, dua t’ju them që ky lajm nuk është i vërtetë. Kam postuar në faqen time disa herë foto me fëmijë, sepse më janë dukur shumë të bukura, por aspak duke i lidhur personalisht. Unë fëmijët i adhuroj me shpirt dhe kam pasur gjithmonë një raport shumë të veçantë me ta dhe së shpejti do të vijë momenti që Albani edhe unë do të plotësohemi si familje…. Por ky moment ende nuk ka ardhur. Kur të vijë, do t’jua bëj të ditur”, ka shkruar Mirami në Facebook.Albeu
 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews